Primark!

We love fashion!

Re: Primark!

Berichtdoor xSannii » 28 nov 2012 14:52

Dit weekend in Essen in de primark geweest
Wat een drukte, voor ons in de rij is een meisje letterlijk flauwgevallen van de warmte en de drukte.
2 Circle scarfs gekocht en een pyjama
xSannii
.
.

Berichtdoor Thiivon » 11 dec 2012 21:24

Ik wil ook weer een keer gaan! Vind daar altijd top spullen! Heb nu ook een nieuwe sieraden merk gevonden op Internet. Volgens mij heet het jellyb, echt hele leuke armbandjes. Love them.
Kennen jullie het al?
Hebben jullie nog andere leuke sieraden merken tips?
Thiivon
.
.

Berichtdoor NaatLie » 15 dec 2012 11:46

ik woon om de hoek bij die in rotterdam. ga dr nooit heen. hoe vroeg, laat, doordeweeks etc je ook gaat.. tis dr altijd veels te druk
NaatLie
.
.

Berichtdoor TessaLoveTH » 15 dec 2012 13:14

sinds een jaar nog eens iets gekocht daar, ben gisteren voormiddag kunnen gaan toen de drukte nog meeviel :)
TessaLoveTH
Moderator
Moderator

Berichtdoor Flame » 19 dec 2012 18:27

Ik ga maandag naar de primark in Rotterdam, hopelijk hebben ze leuke truien en zo'n uilenketting (:
Flame
.
.

Berichtdoor TMR » 28 dec 2012 17:34

Is er al iemand in de Primark in Almere geweest? Zo ja, wie kan mij vertellen hoe deze te vinden is? Ben totaal niet bekend in Almere e.o. vandaar.. Als ik met de trein uitstap bij Almere Centrum (of een ander station?) is het dan makkelijk/goed te belopen? Ik ben namelijk slecht ter been.. Alvast bedankt! :)
Think green, live pink!
TMR
.
.

Berichtdoor xEsther » 29 dec 2012 22:04

TMR schreef:Is er al iemand in de Primark in Almere geweest? Zo ja, wie kan mij vertellen hoe deze te vinden is? Ben totaal niet bekend in Almere e.o. vandaar.. Als ik met de trein uitstap bij Almere Centrum (of een ander station?) is het dan makkelijk/goed te belopen? Ik ben namelijk slecht ter been.. Alvast bedankt! :)

De Primark in Almere is echt super groot. Het was ook super druk toen ik er was, na een tijdje wist ik niet meer welke hoek ik nou wel was geweest en welke niet. Het is trouwens heel makkelijk te vinden, als je met de trein naar Almere centrum gaat en het station uit loopt zie je het meteen (wel de kant van de winkelstraat uitlopen, niet de kant van de bussen). Het is ongeveer 100 meter lopen vanaf het station.
Tot nu toe de de Primark die het dichts bij een station zelf licht :)
xEsther
.
.

Berichtdoor Blueberry » 30 dec 2012 01:48

Toen ik donderdag met een vriendin naar de primark in almere wilde stond er serieus een rij met dranghekken, duurde ongeveer een uur voordat je naar binnen kon. Echt niet dus. We zijn naar de primark in Zaandam gegaan, toen we terugkwamen om 6 uur, was er helemaal NIEMAND meer, dus toen zijn we nog even naar binnen geslopen. Ik heb een paar super zachte sokken en een superuber zachte pyjama gekocht :) Dus tip, want die in Almere is wel echt heel erg mooi, vooral naartoe gaan, op een donderdag, zo rond 6 uur. Kun je vet relaxed rondlopen, ik heb niet eens in de rij voor de kassa gestaan!
"Some People Care Too Much, I Believe It's Called Love"
Blueberry
.
.

Berichtdoor TMR » 01 jan 2013 12:49

xEsther schreef:
TMR schreef:Is er al iemand in de Primark in Almere geweest? Zo ja, wie kan mij vertellen hoe deze te vinden is? Ben totaal niet bekend in Almere e.o. vandaar.. Als ik met de trein uitstap bij Almere Centrum (of een ander station?) is het dan makkelijk/goed te belopen? Ik ben namelijk slecht ter been.. Alvast bedankt! :)

De Primark in Almere is echt super groot. Het was ook super druk toen ik er was, na een tijdje wist ik niet meer welke hoek ik nou wel was geweest en welke niet. Het is trouwens heel makkelijk te vinden, als je met de trein naar Almere centrum gaat en het station uit loopt zie je het meteen (wel de kant van de winkelstraat uitlopen, niet de kant van de bussen). Het is ongeveer 100 meter lopen vanaf het station.
Tot nu toe de de Primark die het dichts bij een station zelf licht :)

ah super! Dankjewel! Ik ga morgenochtend, hopelijk is het niet té druk ;-)
Think green, live pink!
TMR
.
.

Berichtdoor ShaistaaF » 07 feb 2013 19:29

Ik woon super dichtbij de primark in almere, waar ik héél blij mee ben! Ik heb hem echt al plat gelopen. Ik weet niet of dit verwent gaat klinken, maar ik had hem eigenlijk nog groter verwacht xD
ShaistaaF
.
.

Berichtdoor Beautyverse » 12 feb 2013 21:16

I love the primark! Als je daar heen gaat kan de term "shop till you drop" wel. Echt super goedkoop en ook nog echt mooie kleding
Voor leuke Beauty tips, neem eens een kijkje op mijn site www.beautyverse.nl
Beautyverse
.
.

Berichtdoor Stranger » 09 maart 2013 01:08

Ik ben echt tevreden over de bh's die de primark verkoopt! Ze zitten echt supergoed en blijven ook mooi na het wassen. Had laatst een hele mooie gekocht voor maar 2 euro, omdat die in de sale was. :win:

Zodra ik weer een bijbaantje heb (en dus salaris) ga ik snel weer een keer naar die in Zaandam.
She believed she could, so she did.
Stranger
.
.

Berichtdoor Myrsky » 16 maart 2013 18:17

Sinds de nieuwe hanzelijn is het voor mij ook nog maar anderhalf uur naar de dichtsbijzijnde Primark! Ben gistermiddag even geweest, maar vond het toch een beetje tegenvallen. 't Is sowieso niet een winkel waar je te vaak heen moet gaan denk ik.
Myrsky
.
.

Berichtdoor xSannii » 07 mei 2013 21:01

Morgen na de primark in Luik
xSannii
.
.

Berichtdoor ariane95 » 06 dec 2013 18:32

Moet nog steeds gaan kijken bij de Primark in Eindhoven, ben benieuwd! Wie is er al geweest?
ariane95
.
.

Vorige