MAC cosmetics

Re: MAC cosmetics

Berichtdoor xEsther » 01 nov 2011 18:25

De meeste producten zijn 50 cent of 1 euro om hoog gegaan ;)
xEsther
.
.

Berichtdoor nicky274 » 02 nov 2011 14:52

ga vrijdag naar Amsterdam en ga ook even langs de mac ik wil een blush en een oogschaduw halen moet alleen nog even kijken welke haha
nicky274
.
.

Berichtdoor nicky274 » 02 nov 2011 15:05

nicky274 schreef:ga vrijdag naar Amsterdam en ga ook even langs de mac ik wil een blush en een oogschaduw halen moet alleen nog even kijken welke haha

ik denk dat ik voor dainty ga en taupe iemand nog suggesties?
nicky274
.
.

Berichtdoor Kashmira » 03 nov 2011 00:06

zo, lang niet meer geweest in dit topic! ik heb eerlijk gezegd al bijna een jaar niks meer gekocht bij Mac! jeetje...
Kashmira
.
.

Berichtdoor BigBlackHorse » 05 nov 2011 18:52

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn liefde voor MAC een beetje bekoelt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op de meeste producten die ik heb aangeschaft en zou niet weten wat ik zou moeten zonder mijn 217.
Maar sommige dingen vind ik ook erg tegen vallen, zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit, bijv. oogpotlood en die penulate of whatever eyeliner, en ook sommige oogschaduws. En dan houd ik mijn mond nog over de laatste LE-collecties...
Ik blijf wel fan maar richt me op dit moment meer op andere merken, waaronder Nars (geweldig. echt.), Givenchy en Inglot.
BigBlackHorse
.
.

Berichtdoor kimmiejjjjj » 05 nov 2011 21:35

ik ben het wel met je eens hoor.. fijne producten, maar de grote wow factor is er eigenlijk niet meer
Vertrouwen op waar je van houdt,
Lijkt op een dun laagje ijs gebouwd...

big sale: viewtopic.php?f=50&t=6118&p=542600#p542600
kimmiejjjjj
.
.

Berichtdoor TessaLoveTH » 05 nov 2011 21:53

Denk dat dat komt omdat wij al onze basis producten wat we goed vinden al hebben, zoals al gezegd is is niet alles van Mac goed en als je dat een keer door hebt koop je gewoon bewuster. Hoor zelf ook bij het clubje ;)
TessaLoveTH
Moderator
Moderator

Berichtdoor Cindy. » 05 nov 2011 22:27

Ik ga denk ik toch niks kopen van de Glitter and Ice collectie. Ik wilde vooral het Fabulously Festive face kit wintercool en het Iced Delights lip bag sultry hebben. Die oogschaduws in het Fabulously Festive Kit zijn dupe-able (heb Inglot oogschaduws die er erg op lijken met Phloof! als uitzondering) en die lipglass is horrible. Ik ga ik niet eens beginnen over de kwaliteit van de kwasten. Ik wil het kitje dus vooral de blush Mocha en lipstick Hot Gossip... maar die kan ik kopen wanneer ik wil.
En van het Iced Delights lip bag vind ik de lipstick I Love Winter heel mooi maar ik wil niet het hele setje kopen voor die lipstick. En de lipstick Brave lijkt er ook behoorlijk op.
Misschien dat ik Morning Frost paint pot ga kopen maar volgens mij lijkt de Creaseless cream shadow Birthday Suit van Benefit er erg op..

Dus ik denk dat ik alles laat liggen *proud*. Ik hoop wel dat de Naturally collectie geweldig zal zijn want daar wil ik echt zo veel van! (Komt deze wel naar Nederland? Op Temptalia staat dat het internationaal wordt uitgebracht maar ik heb er nog niks over gelezen op Beautyscene.) En ik kan niet wachten op de Daphne Guinness collectie want dan worden de Blush Ombre's ge-repromote. Ik vind het wel echt zo stom dat ze Ripe Peach er niet bij zit! Die wil ik zo graag :( Maar Azalea Blossom is ook heel mooi!

Ik ga binnenkort toch een middagje Amsterdam doen om op jacht te gaan naar broeken *zucht* Dus ik ga dan gelijk naar MAC en Inglot. Ik ben al twee maanden niet geweest haha en wil wat dingetjes hebben die al een tijd op mijn wishlist staan. Ik vind het trouwens zo irritant dat Amsterdam geen Sephora heeft, daarvoor moet ik weer naar Haarlem toe. Want in november zouden al die palettes en setjes van UD bij Sephora worden verkocht en ik wil het Naked 24/7 eye pencil setje hebben. Maar Beautyscene had geen specifieke datum helaas dus ik ga van de week denk ik eventjes kijken of ze het al hebben.
Cindy.
.
.

Berichtdoor sharon84 » 06 nov 2011 11:24

Ik kom er niet helemaal uit waar precies de back 2 mac counters zitten? Ik ga naar New York en hoop dat er daar 1 zit maar kom er op google niet helemaal uit?
sharon84
.
.

Berichtdoor TessaLoveTH » 06 nov 2011 12:24

^normaal kan het in Amerika overal dacht ik, alleen verschilt het product wat je krijgt. Op sommige plaatsen mag je een oogschaduw uitkiezen, op sommige plaatsen een lipstick.
TessaLoveTH
Moderator
Moderator

Berichtdoor Cindy. » 06 nov 2011 13:35

Volgens mij is het zo dat je bij de counters alleen maar een lipstick kan uitkiezen en bij de stores lipsticks, lipgloss en oogschaduw. Maar ik kan het mis hebben!
Cindy.
.
.

Berichtdoor Simoon » 07 nov 2011 18:03

Hmm, binnenkort toch maar eens Bare Study halen.. Heb vorige week met pijn in mijn hart afscheid genomen van mijn vorige shimmery eyeshadowbase/creme, en ik mis 'm nu al. Jammer helaas maken ze die niet meer, maar ik denk dat Bare Study vergelijkbaar is :)

Verder heb ik op dit moment niets op mijn MAC wishlist, wow :P
Simoon
.
.

Berichtdoor xlovvve » 10 nov 2011 16:41

ik wil heel graag soft & gentle, vindt m er altijd heel mooi uitzien :D
live , love & laugh
xlovvve
.
.

Berichtdoor Rhythmlicious » 12 nov 2011 22:37

Ugh. Maandag weer salaris + winstuitkering. Ik zit echt te twijfelen of ik dan zodra mijn bankrekening groen licht geeft, naar Eindhoven scheur om te kijken wat er nog van de nieuwe collectie is overgebleven. Ik verwacht eigenlijk redelijk veel, aangezien ik niet veel positieve reacties lees! Daarentegen hoop ik dat alles uitverkocht is.

Ik weet 't niet! Vooral die palletjes met die glitterbol erop lijken me zo mooi... Twijfel!
Rhythmlicious
.
.

Berichtdoor nightvamp » 13 nov 2011 14:49

BigBlackHorse schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat mijn liefde voor MAC een beetje bekoelt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op de meeste producten die ik heb aangeschaft en zou niet weten wat ik zou moeten zonder

Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb al een jaar ofzo geen mac producten meer gekocht, maar gebruik de pigments nog wel elke dag en ook de lipglosjes zijn superfijn. Maar ik heb nu wel dat mijn geld naar andere dingen gaat, er komt weinig nieuwe make-up meer mijn huis binnen
kijk op http://www.addicted2beauty.web-log.nl voor alles over beauty, make-up, fashion, veel DIY en meer!
nightvamp
.
.

VorigeVolgende