MAC cosmetics

Re: MAC cosmetics

Berichtdoor IngridR » 14 dec 2011 19:51

Ik heb een vraag over back 2 mac. Geldt dit ook voor een liquid eye liner?
IngridR
.
.

Berichtdoor Velaija » 14 dec 2011 23:43

@IngridR overal voor, als het maar een lege verpakking is :)
Velaija
.
.

Berichtdoor IngridR » 15 dec 2011 17:20

Ah prima! Dank je!
IngridR
.
.

Berichtdoor _Zuurstok » 16 dec 2011 16:18

Heeft iemand nog nieuwe informatie over de online Mac verkoop bij de Bijenkorf? Ik hoor een beetje uiteenlopende verhalen. Zo zou het rond de 15e deze maand verkrijgbaar zijn maar nu las ik ergens anders dat het pas Feb/Maart word. Bijenkorf geeft mij ook geen antwoord..
_Zuurstok
.
.

Berichtdoor Kato » 16 dec 2011 17:15

^ Er staat het volgende op het twitter account van beautyscene, beide van 13 dec:

Oh ja, nog even terugkomend op de MAC online store, die komt dus op maccosmetics.nl en later ook in Belgie! :-)

Dit zal pas in maart zijn, heel mss nog febr. eerst NL en dan Belgie. @deBijenkorf heeft echter de primeur, hopelijk nog dit jaar! :-) #fijn
I felt suddenly shy. I was not used to shy. I was used to shame. Shyness is when you turn your head away from something you want. Shame is when you turn your head away from something you do not want.
Kato
.
.

Berichtdoor _Zuurstok » 16 dec 2011 17:31

Ja, dat had ik ook gezien. Dan klopt dat dus wel.. Hm, nog even wachten dus
_Zuurstok
.
.

Berichtdoor BeautyVictim » 16 dec 2011 21:23

BeautyVictim schreef:Ik heb van de Ice Parade collectie alleen een dazzleglass 'dressed to dazzle' gehaald. Van de rest heb ik allemaal soortgelijke kleuren en om alleen voor de verpakking te gaan. Is wel heel erg overdreven.

-> offtopic Hierom skip ik eigenlijk alle kerst collecties van alle merken want echt bijzondere kleuren ben ik nog niet tegen gekomen.

Hier kom ik helaas op terug hahahah.
Ik heb van de Ice Parade collectie:

Snowglobe warm palette
Dazzleglass 'Dressed to dazzle'

En ik wacht nog op het Festive frost face set van dezelfde collectie :@
BeautyVictim
.
.

Berichtdoor PussyDeluxe » 16 dec 2011 22:49

Oeh vandaag voor Kerst 3 dingetjes mogen uitzoeken! :)

Lippenstift in Patisserie, hij is zooo mooi! Ik heb hem op de gok gekocht zonder te proberen. En ik ben echt ontzettend moeilijk qua lipstick omdat ik niks vind staan bij mezelf op één na en dat was ooit mijn Estee Lauder in de kleur Elisabeth Pink. Daar heb ik nog maar een klein restje van :( Maar de Patisserie is dus exact hetzelfde alleen dan ietsie beiger! Hij is zooo ongelooflijk mooi, hier ben ik echt blij mee en ik kan niet wachten tot ik hem met de Kerst kan uitpakken :D

AfbeeldingAfbeelding

Woodwinked!

Afbeelding

En last but not least Mystery :) Eindelijk een perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen maar ik schrok best wel dat ze zo donker zijn :P Ik had zelf namelijk Charcoal Brown willen nemen en een kleur donkerder is Espresso geloof ik en die draagt Christine van Temptalia geloof ik en blijkbaar heb ik nóg een tint donkerder :|

Links midden Charcoal Brown, rechts midden Mystery :| Schrik ervan hoe donker hij is haha!

Afbeelding
Du du, dududu, dudududu duuuu! There's something in the water.
PussyDeluxe
.
.

Berichtdoor Cindy. » 16 dec 2011 23:04

Ik wil ook nog steeds Patisserie. Ik vind hem prachtig maar om de een of andere reden kom ik steeds met andere dingen thuis als bij MAC ben geweest. :P
Cindy.
.
.

Berichtdoor PussyDeluxe » 16 dec 2011 23:11

Cindy. schreef:Ik wil ook nog steeds Patisserie. Ik vind hem prachtig maar om de een of andere reden kom ik steeds met andere dingen thuis als bij MAC ben geweest. :P

Haha ja dat heb ik ook wel eens :P Ik wilde ook nog de cremeblend in Ladyblush hebben maar die was op :( En de lipstick Dubonnet maar aangezien ik nooit rood draag vond ik dat ook weer zonde :P Was trouwens shoppen bij de Douglas in Aachen en daar kreeg ik een kortingsbon van 5 euro voor MAC door de MUA :8)
PussyDeluxe
.
.

Berichtdoor Nathalie » 17 dec 2011 12:18

Pleun schreef:Nah oneerlijk, Amsterdam is vet dichtbij voor jullie. En dan in Haarlem én Alkmaar, pffffff :P

Das waar maar het is wel een duur tripje :yes: Met de trein is vanaf Hoorn 18 euro en met de auto moet je parkeergeld betalen (A)

Pleun schreef:Dit gaat ZO'N zeer doen aan m'n portomonnee...

http://www.beautyscene.nl/p/57459/gewel ... jenkorf.nl

MAC binnenkort online verkrijgbaar bij de Bijenkorf :win:

Auch :P Arme portomonee
Nathalie
.
.

Berichtdoor melda » 17 dec 2011 12:28

Ik heb dinsdag ook Woodwinked gekocht, hele mooie kleur :) En ik ben heel erg benieuwd naar de Naturally collectie.
melda
.
.

Berichtdoor Cindy. » 17 dec 2011 13:38

Ik ook! Ik wil namelijk alle blushes, msf's en waarschijnlijk ook nog een of twee lipsticks en oogschaduws. Dit gaat pijn doet :lol: Maar ik kan het niet laten, ik hou van mineralize producten :P
Cindy.
.
.

Berichtdoor PussyDeluxe » 18 dec 2011 15:49

Ik kan ook niet wachten tot de online shop er is! Maar ik denk echt dat het me een stuk meer gaat kosten :p .. Ik bestel veel makkelijker op internet dan in de winkel!
PussyDeluxe
.
.

Berichtdoor Cindy. » 18 dec 2011 16:47

Ik koop net zo makkelijk in de winkel als online, helaas :lol:
Cindy.
.
.

VorigeVolgende